079-8888888 info@idealmatch.nl

Logistiek planner – Woerden

 

Introductie

Samenwerken is de kracht van onze organisatie en daar binnen ben jij als Logistiek planner uiteraard cruciaal


Organisatie

Vanuit onze waarden: vakmanschap, veiligheid, samenwerken, betrouwbaarheid, efficiëntie en verantwoordelijkheid nemen, voorzien wij onze klanten van woningbouwtrappen en aftimmering. De tijdige levering van onze bouwkundige producten is van cruciaal belang om aan de wensen van onze klanten te voldoen. Onze logistieke afdeling vervult hierin een belangrijke rol.

Zodra de trappen / betimmering klaar is, en/of de leverweek in zicht komt, zorgt Logistiek in overleg met de (interne en externe) klant dat elk project een definitieve leverafspraak krijgt. Hierbij zijn zij er verantwoordelijk voor, dat openstaande leverweken zoveel mogelijk in lijn worden gebracht met de bouwsnelheid. Als Logistiek Planner houd je dus het volledige project/opdracht goed in de gaten. Door jouw meest efficiënte afstemming met de klant en interne productieafdelingen, weet je dat je hiermee het verschil gaat maken en heb je een sleutelpositie voor De Montage groep en de optimale klantbeleving.


Functie

  • Relatie onderhouden met bouwbedrijven en particulieren
  • Het verwerken van afroepen en ervoor zorgen dat de montage ploeg zo productief hun werkzaamheden kunnen uitvoeren.
  • Afhankelijk van de locatie bewaak je ook de voorraadniveaus
  • Monitoren en rapporteren van de klantvraag ontwikkelingen
  • Maken van dag- weekplanningen voor Transport en het maken van leverafspraken met klanten
  • Het overzien van situaties en processen (tijd), leggen van verbanden en knelpunten aanpakken


Functie-eisen

Enthousiasme en interesse!! Wij geloven dat deze eigenschappen cruciaal zijn om een goede invulling te geven aan je werkzaamheden. Het is belangrijk dat je deze weet te motiveren in een persoonlijk gesprek.

  • Je beschikt over HBO werk-denkniveau en over een paar jaar relevante logistieke werkervaring
  • Je hebt sterke affiniteit met de bouwsector, bent analytisch en beschikt over logistiek inzicht
  • Je hebt ervaring met MS Office en diverse softwareprogramma’s
  • Je bent gedreven om onze producten en processen snel eigen te maken
  • Je beschikt over uitstekende organisatorische- en planningsvaardigheden
  • Je hebt een stevige persoonlijkheid en kunt op diverse niveaus doeltreffend communiceren
  • Je beschikt over goede Nederlandse communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
  • Je denkt in oplossingen, kunt adhoc schakelen en weet te allen tijde het overzicht te houden
  • Je weet van aanpakken en weet dat een 8 tot 5 mentaliteit niet bij deze functie past


Aanbod

  • Een fulltime functie voor 40 uur
  • Een marktconform salaris Je start op uitzendbasis via iDealMatch, na goed functioneren de mogelijkheid om in dienst te treden bij de opdrachtgever
  • Een informele werksfeer met korte communicatielijnen Werktijden tussen 08.00 uur en 17.00 uur, afhankelijk van de opdracht en duur
  • Een open no-nonsense werkomgeving waarin groei, initiatief en ontwikkeling centraal staan
  • De mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen, waarin we jou graag ondersteunen


Inlichtingen

Voor meer informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met iDealMatch, bel 079-888 8 888!


Sollicitatie

Via de tekst (en knop) solliciteer kan je kiezen uit de diverse sollicitatie mogelijkheden via de site. Al binnen een paar minuten is het eenvoudige sollicitatieformulier ingevuld en ontvang je een (automatische) ontvangstbevestiging met een uitleg over de AVG wet en het verzoek om toestemming om je data te bewaren.


Over de Auteur